Pro občanská sdružení a neziskové organizace jsme připravili CRM systém obsahující:
- DATABÁZE KLIENTŮ (ČLENŮ SDRUŽENÍ) - evidence a správa členů sdružení
(osobní či firemní informace, adresa, korespondenční adresy, kontakty, bankovní spojení)
- POZNÁMKY - správa osobních poznámek s možností přiřazení
(vytváření osobních poznámek s možností jejich přiřazení ke člšnům sdružení či fakturám)
- UŽIVATELSKÝ ÚČET - Váš uživatelský účet v CRM systému
(CRM systém obsahuje v základu jeden uživatelský účet, je však možné objednat i jiný, požadovaný počet)
- UŽIVATELSKÉ ÚKOLY - správa úkolů s možností delegování
(evidence a správa osobních i týmových úkolů s možností jejich delegování na kolegy, uživatele CRM systému)
- DATA HOSTING - prostor pro Vaše data v CRM systému
(základní balíček 100MB prostoru pro Vaše data v CRM systému s možností navýšení dle aktuálních potřeb)
Cena této zvýhodněné varianty CRM systému je 90 Kč / měsíc
Rozšíření CRM systému pro občanské sdružení a neziskovou organizaci:
- FAKTURY - evidence a správa elektronických faktur
+ 70 Kč / měsíc
(vytváření elektronických faktur, jejich archivace a správa včetně tisku i generování PDF)
- DISKUSNÍ FÓRUM - interní diskuse členů občanského sdružení
+ 50 Kč / měsíc
(diskutujte záležitosti Vašeho občanského sdružení se ostatními členy v interním diskusním fóru)
- PROJEKTY - evidence a správa interních projektů
+ 70 Kč / měsíc
(evidence projektů, plánování, body harmonogramu projektu včetně úkolů, jejich delegování a sledovaní)
- SMS A E-MAILOVÁ KOMUNIKACE - elektronická komunikace
+ 30 Kč / měsíc
(integrovaná SMS brána a e-mailový klient pro komunikaci se členy občanského sdružení i mimo něj)
CRM systém pro občanské sdružení a neziskovou organizaci obsahuje v základu jeden uživatelský účet. Při objednávce je však možné zvolit Vámi požadovaný počet uživatelských účtů, například pro aktivní členy, kteří se podílejí na činnosti neziskové organizace.
» Objednat CRM systém pro občanské sdružení «