CRM systém pro živnostníka

Pro živnostníky a drobné podnikatele jsme připravili CRM systém obsahující:

  • DATABÁZE KLIENTŮ - evidence a správa klientských informací
    (osobní i firemní informace, adresa sídla, korespondenční adresy, kontakty, bankovní spojení)

  • POZNÁMKY - správa osobních poznámek s možností přiřazení
    (vytváření osobních poznámek s možností jejich přiřazení ke klientům, objednávkám či fakturám)

  • UŽIVATELSKÝ ÚČET - Váš uživatelský účet v CRM systému
    (CRM systém obsahuje v základu jeden uživatelský účet, pokud chcete více uživatelských účtů, například i pro Vaše kolegy, zvolte CRM systém pro malou firmu či pracovní skupinu)

  • DATA HOSTING - prostor pro Vaše data v CRM systému
    (základní balíček 100MB prostoru pro Vaše data v CRM systému s možností navýšení dle aktuálních potřeb)

Cena této základní varianty CRM systému je 300 Kč / měsíc


Rozšíření CRM systému pro živnostníka a drobného podnikatele:

  • OBJEDNÁVKY - evidence a správa objednávek klientů   + 70 Kč / měsíc
    (objednávky obsahují všechny potřebné obchodní informace a lze je přiřazovat ke konkrétním klientům)

  • FAKTURY - evidence a správa elektronických faktur   + 70 Kč / měsíc
    (elektronické faktury lze vytvářet ručně, nebo generovat přímo z klientských objednávek, včetně tisku i PDF)

  • KNIHA JÍZD - evidence jízd vozidel   + 50 Kč / měsíc
    (elektronická kniha jízd na evidenci a archivaci jízd vozidel včetne statistik k účetním uzávěrkám)

  • SMS A E-MAILOVÁ KOMUNIKACE - elektronická komunikace   + 30 Kč / měsíc
    (integrovaná SMS brána a e-mailová komunikace s Vašimi klienty i spolupracovníky)

Varianta CRM systému pro živnostníka a drobného podnikatele obsahuje pouze jeden uživatelský účet. Pokud chcete, aby s CRM systémem mohli pracovat i Vaši kolegové, bude vhodnější varianta CRM systému pro malou firmu či pracovní skupinu, u kterých můžete zvolit požadovaný počet uživatelů systému.

» Objednat CRM systém pro živnostníka «

Doporučené stránky