Pro živnostníky a drobné podnikatele jsme připravili CRM systém obsahující:
- DATABÁZE KLIENTŮ - evidence a správa klientských informací
(osobní i firemní informace, adresa sídla, korespondenční adresy, kontakty, bankovní spojení)
- POZNÁMKY - správa osobních poznámek s možností přiřazení
(vytváření osobních poznámek s možností jejich přiřazení ke klientům, objednávkám či fakturám)
- UŽIVATELSKÝ ÚČET - Váš uživatelský účet v CRM systému
(CRM systém obsahuje v základu jeden uživatelský účet, pokud chcete více uživatelských účtů, například i pro Vaše kolegy, zvolte CRM systém pro malou firmu či pracovní skupinu)
- DATA HOSTING - prostor pro Vaše data v CRM systému
(základní balíček 100MB prostoru pro Vaše data v CRM systému s možností navýšení dle aktuálních potřeb)
Cena této základní varianty CRM systému je 300 Kč / měsíc
Rozšíření CRM systému pro živnostníka a drobného podnikatele:
- OBJEDNÁVKY - evidence a správa objednávek klientů
+ 70 Kč / měsíc
(objednávky obsahují všechny potřebné obchodní informace a lze je přiřazovat ke konkrétním klientům)
- FAKTURY - evidence a správa elektronických faktur
+ 70 Kč / měsíc
(elektronické faktury lze vytvářet ručně, nebo generovat přímo z klientských objednávek, včetně tisku i PDF)
- KNIHA JÍZD - evidence jízd vozidel
+ 50 Kč / měsíc
(elektronická kniha jízd na evidenci a archivaci jízd vozidel včetne statistik k účetním uzávěrkám)
- SMS A E-MAILOVÁ KOMUNIKACE - elektronická komunikace
+ 30 Kč / měsíc
(integrovaná SMS brána a e-mailová komunikace s Vašimi klienty i spolupracovníky)
Varianta CRM systému pro živnostníka a drobného podnikatele obsahuje pouze jeden uživatelský účet. Pokud chcete, aby s CRM systémem mohli pracovat i Vaši kolegové, bude vhodnější varianta CRM systému pro malou firmu či pracovní skupinu, u kterých můžete zvolit požadovaný počet uživatelů systému.
» Objednat CRM systém pro živnostníka «