Přínos a výhody CRM systému

Na jediném úkolu dokážeme ušetřit několik minut.
Na stovkách úkolů Vám ušetříme i desítky hodin měsíčně.

CRM systém Vám pomůže při správě informací a dat ve vztahu se zákazníky. Jeho přednosti jsou především:

  • Okamžitý přístup k informacím o Vašich zákaznících
  • Zlepšení týmové spolupráce
  • Automatizace firemních procesů
  • Reporting a statistické analýzy informačních segmentů
  • Online CRM systém dostupný z klasických PC i mobilních zařízení
  • Multiuživatelský systém
  • Jazykové mutace uživatelského prostředí

CRM systém Vám pomáhá, CRM Zone však nabízí mnohem více možností

Využijte praktická rozšíření informačního systému, která Vám umožní například:

  • Diskutovat s kolegy o firemních tématech v uzavřeném diskusním fóru
  • Vytváření a delegování úkolů mezi kolegy a zaměstnanci s možností komentovaného delegování
  • Evidenci klientských objednávek a jejich položek, včetně nastavení stavů objednávky a mnoho dalšího
  • Evidenci elektronických faktur s možností tisku i generování PDF
  • Vedení projektů, plánování harmonogramu projektu, včetně jednotlivých úkolů a jejich delegování
  • Vedení knihy jízd soukromých vozidel užitých v podnikání

Doporučené stránky