Doplňkové služby pro podporu a rozvoj CRM systému

Pro náročnější klienty poskytujeme nejen běžné služby pronájmu software, ale i řadu doplňkových služeb, které zvyšují efektivitu práce s informacemi v CRM systému.

Školení pro efektivní využívání CRM systému

Při užívání CRM systému jsou kladeny určité nároky na uživatele, kteří s ním pracují. Jste-li živnostník, zaměstnanec malé firmy, člen pracovní skupiny, nebo občanského sdružení, školení je výrazným přínosem a zvyšuje efektivitu Vaší práce. Pro více informací o školení pro efektivní využívání CRM systému kontaktujte podporu CRM Zone.

Rozšířená uživatelská a technická podpora

Rozšířená technická podpora CRM Zone je poskytována prostřednictvím standardní emailové komunikace, integrované aplikaci pro podporu CRM systému či telefonicky, a to v závislosti na zvolené variantě rozšířené uživatelské a technické podpory. Jednotlivé varianty také zahrnují konkrétní reakční doby na klientské požadavky. Pro více informací o rozšířené uživatelské a technické podpoře CRM systému kontaktujte podporu CRM Zone.

Doporučené stránky