CRM systém je databázová aplikace (informační systém) pro podporu řízení vztahů se zákazníky.
Zkratka CRM vychází z anglického Customer Relationship Management, což v české překladu znamená právě řízení vztahů se zákazníky. CRM systémy dokáží zjednodušit a velice zefektivnit práci s informacemi v obchodním vztahu.
Co obsahuje běžný CRM systém?
- evidence obchodních partnerů a jejich kontaktů
- správa obchodní komunikace s klienty
- vedení objednávek klientů
- tisk dokuemntů z CRM systému
- mnohé další funkce, které však nemá kažý dodavatel (CRM systémy se velice různí)
Co obsahuje CRM systém jako služba CRM Zone?
- evidence obchodních partnerů a jejich kontaktů jako standardní CRM systém
- správa obchodní komunikace s klienty včetně sms a emailů
- vedení objednávek klientů s rozšířením pro vytváření elektronických faktur
- interní diskusní fórum pro klektivní diskutování o firemních záležitostech
- plánování a delegování úkolů mezi kolegy a spolupracovníky
- vše s možností tisku či generování PDF dokumentů
CRM Zone nabízí mnohem více efektivních nástrojů pro podporu řízení vztahů se zákazníky a nejen to. O jednotlivých variantách CRM systému se dozvíte více na stránce Varianty CRM systému.