CRM systémy poskytované prostřednictvím serveru CRM Zone mají různé funkce a rozšíření, která Vám umožní práci s mnoha typy informací. Uvádíme zde stručný seznam funkcí a rozšíření, která může Váš nový online CRM systém obsahovat.
CRM systém obsahuje v základu jeden uživatelský účet, je však možné objednat i jiný, požadovaný počet
» Více informací o uživatelských účtech CRM systému
Evidence klientů, osobní i firemní informace, adresa sídla, korespondenční adresy, kontakty, bankovní spojení
» Více informací o databázi klientů
Evidence objednávek obsahuje všechny potřebné obchodní informace včetně jejich stavu i statistik
» Více informací o evidenci objednávek
Elektronické faktury lze vytvářet jednotlivě, nebo generovat přímo z klientských objednávek, včetně tisku i PDF
» Více informací o elektronické fakturaci
Elektronická kniha jízd na evidenci a archivaci jízd vozidel včetne statistik k účetním uzávěrkám
Evidence a vytváření osobních poznámek s možností jejich přiřazení ke klientům, objednávkám či fakturám
Správa úkolů včetně komentovaného delegování na kolegy, ostatní uživatele CRM systému
Evidence a správa interních projektů, plánování, body harmonogramu včetně úkolů, jejich delegování a sledovaní
Diskutujte záležitosti Vaší firmy či pracovní skupiny se spolupracovníky v interním diskusním fóru
Integrovaná SMS brána CRM systému a e-mailová komunikace s Vašimi klienty i spolupracovníky
Data hosting pro CRM systém, základní balíček 100MB prostoru pro Vaše data s možností navýšení dle potřeb
» Více informací o data hostingu pro CRM systém